Persbericht – Mededeling over de sluiting van de partnerschapsovereenkomst met ArcelorMittal Refractories

25 augustus 2021

Krosaki Harima Corporation (met hoofdkantoor in Kitakyushu, Japan) die actief is binnen de Nippon Steel Group, deelt mee dat zij een partnerschapsovereenkomst hebben ondertekend met ArcelorMittal Refractories (met hoofdkantoor in Krakau, Polen), dat deel uitmaakt van de ArcelorMittal Group.

Beide bedrijven zullen taken uitvoeren die gericht zijn op het optimaliseren van de productiecapaciteit en het uitbreiden van het portfolio van vuurvaste producten van ArcelorMittal Refractories met de productietechnologie van Krosaki Harima. Bovendien zullen de twee bedrijven de klantenservice voor gerelateerde vuurvaste producten uitbreiden naar Europese staalfabrieken.

De bedrijven verbinden zich ertoe hun expertise en goede praktijken uit te wisselen en onderzoek te doen naar nieuwe lokale productieoplossingen die de welvaart van de ijzer- en staalindustrie in Europa op lange termijn ten goede komen.

Neem contact met ons op via e-mail via de onderstaande contactgegevens.

Mail: wood@krosaki.nl